Saturday, 29 April 2017

99+ Happy Birthday (Gelukkige Verjaardag) Wishes & Quotes in Dutch

Happy Birthday Messages & Wishes in Dutch: Here we are coming with the collection of birthday wishes, sms, and messages or specially how to wish in Dutch language. So if you are busy to find the latest wishes but you don’t get Dutch languages wishes so you don’t worry we are giving best wishes which you can send to your close one. Here you can see all wishes in Dutch language you can choose them and send to your love ones. But firstly you can download then you are able to send someone else.

How To Say Happy Birthday In Dutch?


  • Vele vele gelukkige rendement van de dag! – Many many happy returns of the day!
  • Fijne dag! – Have a nice day!
  • Hard feesten!!- Party Hard!!
  • Ik wens u allen het beste voor uw toekomst– I wish you all the best for your future
Gelukkige Verjaardag aan een persoon die is charmant, getalenteerd en geestige en doet me denken aan een hoop mezelf.


Vergeet het verleden, kijk uit naar de toekomst voor de beste dingen die nog komen.


Een verjaardag is de meest bijzondere dag in iemands leven.Geniet ervan met volle teugen.


Ik wens u een dag zacht als zijde, wit als melk, Sweet als honing en vol geld. Gefeliciteerd


Ik hoop dat voor elke kaars op de taart, krijg je een verrassing .. Happy birthday

Denken van u
en de goede tijden brachten we
make me smile!
Gelukkige verjaardag aan een vriend die altijd
dicht bij mijn hart.


Fantastische Antwoord door een filosoof
op een vraag bij de BBC.
Definieer Birthday!
Antwoord: De enige dag in je leven,
als je huilde en je moeder werd

mijn vliegtuig was neergestort, maar im ok,
werd mijn auto gisteren gestolen,
ik miste de bus, en
battry mijn gsm’s was ook verylow,
dat is yi kan u niet van gisteren,

Kan je alle vreugde je hart kan houden,
Al de glimlach een dag kan brengen,
Alle zegeningen van een leven kan ontvouwen,
Moge u Gods beste in alles.
Wensen ua Gelukkige Verjaardag
This webpage is completed dedicated to Happy Birthday Dutch. You can bookmark this page and visit again later to know the latest related to Happy Birthday phrases in Dutch language.